miercuri, 13 ianuarie 2016

Retorică



în ce spirale m-ai dansat
cu valsul în şolduri
suflet flămând?
ce piele ai purtat deasupra cărnii
arătându-te mie cu neostentaţie?
ce rochie epidermală ai îmbrăcat
ca să-mi apari
atâta de mult şi atâta de mereu
ca o lentilă pe ochi rămânându-mi?

cum ţi-ai aşezat ochii sub frunte
şi zâmbetul sub ochi?
prin ce măiestrie ţi-ai sculptat intuitiv
chipul iubitei mele niciodată văzute
pe faţa ta
maleabilă ca sufletele vulnerabile?

oh, iubito, mi-ai luat secundele
şi de secunde sunt obosit
odihneşte-ne
şi dă-ni-le înapoi!
vrei să schimbăm între noi secunde
cu buze descordate
şi irişi magnetici?

oare impresia vârfului de limbă
aduce minutul la un înţeles comun?

lasă-ţi zâmbetul să moară
căci trebuie
să pot şi eu învia în tine ceva!
ai vrea…?



Niciun comentariu: